The total make over

Vi skulle korta av Klimpens hår, men det slutade med herrfriseringsmaskin och 21 mm stubb! Nu har vi liksom ingen baby längre i detta hus, vi har en stor pojke!

Före:


Efter:


Cirka 5-7 cm kortare hår och 1½ år äldre! Typ. Kändes så herrans vemodigt, ett tag fick jag svälja gråten till och med. Ännu är jag inte riktigt van med frisyren hans, man kan inte längre tvinna det mellan fingrarna och så känns det så strävt och stubbigt. Men Jones' är riktigt löjligt nöjd. Och nog ser han ju helt skaplig ut ändå! :D

Nu är det sista dagen på min enda lediga vecka i sommar. Jag har stekt mej hos mommo, klippt gräset åt henne och fixat lite smått och gott på hennes gård, sånadär karasysslor som att spika lite, svära över trimmern, fixat grillen, grillat och sådant. Imorgon börjar min inkörning på jobbet. Och sedan gäller det. Hujedamig. Köpte en navigator, så jag torde ju klara den biten i alla fall och inte villa bort mig mellan olika ställen.

Kommentarer
Postat av: Linda (kusinen)

Vad fin han blev!



Du är snäll du som hjälper mommo! Känns skönt att veta att hon får hjälp!

Kram på er!

2012-06-10 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0