Borde göra något vettigt, så jag krystar fram ett inlägg.

Ursäkta för min alltför aktiva uppdatering. Hade ett jättebra flow på, tills jag beslöt mej för att ha en helg då jag inte gör någonting. Alltså inga skolgrejer. Därefter sket det sej och nu får jag inte tummen ur min fagra bak för att göra något, så det känns som att allt hopar sig och då blir det så där att man tycker man har så mycket man måste göra så man får inget vettigt gjort. Annat än att fejsbooka och läsa iltasanomat och sådant. Och ta fram skoluppgifter, titta på dem, svära och sedan lägga undan dem. Imorgon ska jag.

Min ettåring chillar åtminstone. Skiter på golvet när tillfälle ges och så vidare. Nästa investering är därför en potta. I söndags när Jones just hade tagit bort blöjan ropar han "neeej! de e ingen potta! de e mammas o pappas matta!" Klimpen tyckte det var urkul, gick till rummet, urinerade och gick sedan för att renovera Targa's skålar.


Tårtfan.


Tha synttärisankari


Klimpens kusinskara (otroligt bra bildkvalitet)


De Kalliomäkianska kusinerna (om möjligt ännu bättre bildkvalitet)


The Packleader's son, Jr. Packleader.


Såhär här kul var det att åka pulka inne. Samma min hade han största tiden hos fotografen på 1-årsfotograferingen.


Efter fotograferingen var det andra femmor hos gammelmommo.

Såja. Nu är klockan så mycket att jag inte behöver göra något mer vettigt idag. Harmt!

Kommentarer
Postat av: sofia

kissar nästan ner mej av skratt!! bajs på golvet!! å urinering hit å dit! vilken kar!! va ha jones egentligen lärt honom?? :DD int så kul för er - byt for me!!

2012-02-08 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0