Känner att jag kommer att falla för krupptrycket..

..och kommer säkert att göra en liten sammanfattning av 2012, bara för att alla andra gör det. Men jag gör det inte nu, kl. 22.49, inte imorgon eftersom jag står till tjänst för behövande, men på nyårsdagen, om jag inte är totalt tom under hjässbenet efter att ha joppat flitigt. Det har ju ändå hänt en hel del kula grejer under året. Sista höjdpunkten vill jag att ska starta på nyårsafton, men nu lär det inte vara jag som bestämmer över det. Det kan lika bra nästa års första höjdare, att bli dubbelmoster alltså ;)
 
Nåja. Gott nytt år, festa lungt, jag ska jobba och vill inte se någon bekant där!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du kan ju säkerligen ta lite preparat på joppet och kom hit med dem så kanske det startar på nyåret i alla fall ;) ;) ;) 1.1 sku nog vara bra datum. Jag får väl börja dansa zumba lite innan klockan slår 12 =)

2012-12-31 @ 09:33:10
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0