Snattad lista

Tog mig friheten att snatta en lista av syrran lördagen till ära. Efter detta går jag i en bloggdvala på några dagar så jag får tummen ur mitt fagra arsle och läser på tent och skriver hemtent.


Vad gjorde du kl 08 imorse: Matade Klimpen..
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade FB....
Det sista du sa högt
: Vaihdaks vaipaa? Ei siinä varmaa hirveesti paskaa oo...
Det senaste någon sa till dig: nojoo et viittiny ite vaihtaa?
Vad har du druckit idag:
Vatten, mjölk och Jones färdigköpta kakao.
Vad var det senaste du åt
: schweizernötchoklad.
Vad var det senaste du köpte
: Morots-potatisvälling.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Höghusbrun
Vad är det för väder hos dig nu: Grått, och såndär regn som kommer från exakt alla håll.
Godaste glassmaken
: Kan inte bekänna färg så jag säger god glass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jodå!
Sover du tungt: Jeps. Förutom då Jones gör det.
Drömmer du mardrömmar: Minns dom iaf inte så ofta...
Trivs du med ditt jobb:
Det hoppas jag att jag kommer att göra.. ;)
Favoritklädsel: Har inget sådant för allt jag äger är käpprätt åt helvete.
Favoritlåt just nu: Sininen uni och Kaffevisan...hahah
Vad ser du om du tittar till höger: TENTBOKEN PSYK.
Vad gör dig glad just nu
: Tha big boy och Targa som diskret slickar hans hår.
Vad ska du göra härnäst: Läsa. På. Tent.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Stressad till den grad att inget vettigt blir gjort.
Favoritgodis: Choklad förstås.
Kläder just nu: Lökäbyxor och topp
Sommarplaner: Jag ska vara jättemammaledig och bli jättebrun.
Hur många kuddar sover du med
: En
Spelar du något instrument
: Nej, det sköter Jones.
Morgon eller nattmänniska: Mitt emellan
Vad är viktigast för dig: Klimpen, Jones, familj, släkt, vänner, och Targa
Är du kittlig: Nej, jag får bara spasmer om någon kittlar mej.
Snarkar du: Absolut inte.
Stjärntecken:
Vattuman
Äckligaste insekten: Fjäril
Längtar du mest efter just nu: Det här blev ju lite fel tidigare, glömde liksom ändra sista grejen.. :D men okej, jag väntar också på min "semester" och på Pingvinens ankomst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0