Katko och bajs..och lite dregel.

We did it again:

Jag hoppas innerligt att Klimpen inte ärver min snusmumriknäsa. Dessutom kan man ana lite Tarja Halonen i den.

Hoppas detta WC-bajsande inte orsakar trauma för framtiden...kan det göra det? Det är liksom bara som himla lämpligt att lyfta dit honom illa kvickt när man just tar bort blöjan och ser att fecesavgången börjar ta form.

Idag var vi på studiebesök till Katko. Klimpen var tyvärr icke med... ;) Nu bestämde jag mej ganska hårt att jag vill göra min missbrukarpraktik där nästa sommar. Var jag vill göra min mentalvårdpraktik vet jag inte... Hutskiakuten? Återstår att se. Nästa vecka får jag veta på vilka avdelningar jag ska göra min sjukhuspraktik i höst...


Checka in flirten. Om detta fortsätter är det nog bäst att hålla typen inlåst tills han är 25 åtminstone. Såvida han inte fortsätter dregla, det lär inte vara attraktivt. Notera även Jones' sympati gravidkilon.


Nu har jag dessutom skurat golven, bara för att välkomna Targa's försenade löptid. Alternativt riktigt pissigt kura-väder. Så går det ju alltid liksom när man städar i detta hushåll.

Kommentarer
Postat av: Petra

HAHAAA vad jag garvade åt den där bilden. Han e bara för söt den där ungen, så är det bara! Ett riktigt charmtroll!

2011-05-19 @ 09:37:08
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com
Postat av: Haidi

Vilken gullunge! Ja håller no me om att du får håll honom inlåst tills han e 25! Snart står brudan i kö :D

2011-05-19 @ 10:05:08
Postat av: Emmalainen

han brås ju på mor sin! ;) Läst en juttu om att dagens barn böri på me sånde pubertala o sexuella grejer tidigare idag än förr...Vi 80-talister får si till att he blir ändring på he! Lås in barnen! :D

2011-05-19 @ 16:50:59
URL: http://theems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0