Finlandet

Citerar Sverige: Att förlora mot Finland finns inte på kartan!

-No, IT'S IN YOUR FACE!! Moahahahahahaaaaa!

Ja herregud. Vi skulle inte ens se på matchen, vi skulle bara kolla ställningarna, och just då gjorde det förlorande laget mål, så vi blev tvugna att se mer. Och man blev inte besviken! Plötsligt haglade finska puckar mot sverjets mål, och svennebanan blev allt bittrare!

Yes, Finland är sååå värd världsmästerskapet. Länge sen sist. Vinsten mot ärkefienden svealand smakar så mycket bättre än vinsten mot andra land.


Ett tag tänkte jag till och med att det kunde vara OK om Klimpen i framtiden skulle vilja spela ishockey. Men sen såg jag några tandlösa lejon och ångrade mej. Fotboll känns i en jämförelse lite trevligare.

Kommentarer
Postat av: Petra

Alltså vilken match, man fatta ju inte att det var sant där på slutet.

Jag reagerade också på tandlösheten så fotboll är nog bättre skulle jag tro. Och kanske lite billigare. Hur som helst så tror jag starkt att Pingvinen också kommer att börja spela fotboll, di kan ju vara med i samma lag...då di e född samma år!

2011-05-16 @ 19:18:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0