Trevlig överraskning på posten!

Idag när posten kom blev jag glatt överraskad när jag kännde igen min vän Turres handstil på ett kuvert. Sedan när jag öppnade det blev jag tårögd! Frun hade stickat ett par yllesockor åt Klimpen! Miiih, vad glad jag blev! Klimpen sa agååu, så jag tror att dom är godkända! ;)


Så man får tacka, frun och herrn! :)


Förresten, borde man inte få bonus av något slag när man handlar på apoteket? På Kungsapoteket behövde jag bara komma in innan en tant frågade "jasså, bepanthen?" - Jep... "Ceridal?" - Nepp, det har vi ännu.. "Vi har en större tub bepanthen, som räcker längre.." Vår konsumtion av dessa två har varit av maffigare slaget p.g.a Klimpens torrhet, men nu börjar det lugna sej, och vi kör bara med bepanthen morgon och kväll. En stor tub torde väl räcka en stund..? Vi har liksom levt i tron att en liten tub nog räcker, han är ju så liten. Vi byter blöjor som grisar för att vi ska hinna använda upp alla 2:ans blöjor vi fått, han börjar liksom vara en nummer 3 nu! Hujeda mej.


Idag har vi hört på lite Tapio Rautavaara. Det var underhållande:



Och dessa har vi sällskap av under nattmatningen, alltid lika trevligt sällskap:

Fy fan.


Och nu när alla kommit ur skåpet tar jag mej friheten (hoppas ingen tar livet av mej) att precisera det att Klimpen ska få 3 kompisar under sommarens/höstens gång, och två av dessa är kommande kusiner. Och nej, ingen torde vänta tvillingar. Så himla roligt! Speciellt att jag ska få bli moster! <3 :)

Nu ger jag ett hett tips officiellt: Några veckor före beräknad tid, börja konsumera Ceridalolja. Inte på nagelbanden, utan någonstans där det blir väldigt stor påfrestning under krystandet. Jag tror absolut på att Ceridal var min gud under det hela. Halleluja.

Åh. Nu ska jag ta itu med hemtent nummer 3 av 4. Geriatrik. Torde läsa på tent också, 7 på kommande inom de närmaste 2 månaderna. Men jag ler och biter ihop. Jag tänker inte ge upp nu när jag kommit så här långt. Efter påsk kommer det att lugna sej. Efter påsk lugnar det sej. Efter påsk blir det mindre. Efter påsk blir det mindre stress. När är det påsk?


Kommentarer
Postat av: Petra

Det skall nog bli riktigt roligt att fixa fram en kusin till Guldklimpen.



Kan man sittbada i Ceridalolja ;) Typ de sista tre månaderna? ;) Halleluja!

2011-03-19 @ 09:34:20
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com
Postat av: Heidi

Bra att du ger heta tips! :)

2011-03-20 @ 11:16:01
Postat av: jessica

Här e en till som ska bli moster dehe åre ;) <3

2011-03-20 @ 13:51:31
URL: http://cutiejess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0