Will it be Klimpen 4 eva?

Vi gjorde leravtrycken just. När jag tog bildbeviset blev jag plötsligt lite osäker. Kommer Klimpen någonsin att få ett riktigt namn? Det har gått så långt att Jones tycker vi ska döpa honom till Abe om inte Apa tillåts. Eller så förblir han klimpen 4 eva fast han får ett skapligt namn, typ Jorma- Jooseppi. Fint va.




Jag sa att jag ville ha ett sånt här kit, men Jones förbjöd mej. Så råkade tant Emma och tant Linda-Mawie komma med det här kitet som gåva till Klimpen. Och jag blev lycklig som en gris, och Jones kämpade för att dölja att han också tyckte att det var urkul. Men han gav sedan upp och erkände att han tyckte det var kul. Och så blev jag bitter över att vi inte gjorde en gipsmage av klimpenmagen. Men, när jag tänker efter, var skulle vi ha den, och hur länge skulle man orka slimpa den från ett ställe till ett annat när den är i vägen? Så, Klimpens fot och hand får duga. Vi gör en till vid typ 6 mån kanske? Ända tills han fyller 25.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0