Friends 4 ewa

Jag är så himla nöjd och lycklig över att Targa och Klimpen kommer så bra överens. Klimpen petar henne i öronen, mellan tårna, river i pälsen, suger på svansen och bankar henne mellan ögonen. Och hon är nöjd över kärleksförklaringen. Ibland kan hon ändra ställning så att bankar henne på magen istället. Targa i sin tur flåsar honom i örat, slickar honom på ryggen och sådant. Och alla som har träffat Targa, vet att hon har ett mycket ömt sätt att kräva uppmärksamhet på, hon viftar och krafsar med framtassarna om man planerar sluta paja henne, och idag råkade denna viftande tass hamna i munnen på Klimpen. Så tryckte någon på paus och så stirrade de varandra stinnt i ögonen en stund, därefter återgick de generat till tåkrafsningen.

Här ska ni få lite rödögda bilder...






En annan grej som jag är överlycklig över är att Klimpen har sin mommo och gammelmommo så nära till hands. Och att han trivs som en nöjd gris med dem båda. Och Nysämummu duger också bra. Så roligt.

En annan kul grej är att få julkort. Och en annan kul grej som tomten hade slarvat hemma hos Ellen:


Såja. 8 dar to go då! Hujeda mig. Och jag mitt fan lovade jobba på julaftonsnatten. Vad fan tänkte jag?! Röda nattpengar antar jag...

Kommentarer
Postat av: Linda (kusinen)

Tack för det fina julkortet! Som du vet så är jag såååå dålig på att skicka kort.. :-) Så jag säger GOD JUL här istället :-D



Han är så himla söt er lilla kille. Visade bilderna för Robban och han log stort och sa. Japp det är min kille det där! :-) Han är verkligen kär i honom. Han gjorde stort intryck på R :-)



Hoppas vi snart får ses! Vill så gärna träffa er alla!

Massa kramar!

2011-12-21 @ 19:16:26
Postat av: Emmalainen

Jag gör alltid en kraftansträngning kring jul med korten! ;)



Hahah! Robban lilla! :D



God jul till er alla också! Hoppas ni får en mysig jul!

2011-12-23 @ 12:13:09
URL: http://theems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0