Jahapp...



Måste erkänna att jag känner att jag inte riktigt hänger med här. 6,5 mån och ska stå upp? Vips så ska han gå också. Tycker att han får vänta med det typ 4 månader ännu. Annars blir jag väl illa tvungen att köpa en såndär väldans fin mupp-hjälm åt honom.

För övrigt har jag haft riktigt pissiga telefonsamtal igår och idag. Igår ringde en riktigt jävla jobbig tidningstrugare, och han var riktigt fräck! Han avbröt mej flera gånger, undrade om jag fattade hur bra erbjudande han hade, och undrade om jag faktiskt är så fattig att jag inte har råd. Till sist frågade jag om jag också var otydlig i språket, varpå han sa "nojoo kiitti vitusti" och slängde på luren. Hahahah!Blev så till mej att jag skrev i väg en skön reklamation till firman. Sedan idag då jag skulle ringa och boka neuvolatid, och sammtidigt frågade om det var ok att fortsätta i Roparnäs fast vi flyttar och borde höra till Ristinummi, meddelar hon mej att det absolut inte är någon skillnad för barnet, utan bara för mej, och att dom nog är kompetenta på andra rådgivningen också... xD vet inte, men är det mej felet ligger i eller vad fan är det frågan om?! :D

Kommentarer
Postat av: Linda (kusinen)

Vilka dårar!! Den ena gjorde allt för att sälja...och den andra vill inte jobba eller?!

PMS big time...bry dig inte!



E var 10 månader då hon började gå...L 11... :-D

2011-08-17 @ 20:43:16
Postat av: Petra

Ja men WTF, så de kan man ju int säg åt folk. Jamen åååh liksom!

Han springer snart...kanske han springer emot mig idag då vi skall ses på stan, hujeeda mig ;) Syns snart!

2011-08-19 @ 11:30:11
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0