Tentläsning, dopförberedelser, huvudvärk och projekt.

Det där med att ha några dagar helt fria från skolgrejer sket sej igår redan. Jag fick sån ångest när jag satt och gjorde ingenting efter att jag putsat allt silver vi äger igen, så jag var tvungen att ta itu med tentläsning, inremedicin denna gång!

Och Klimpen vill inte vara sämre han heller, utan vill ha många järn i elden. Först började han kämpa fram skrattljudeffekter när  han skrattade, men han kom bara till första klinget innan han antingen svalde tungan eller blev skraj för sitt ljud. Sedan när han låg på golvet, så vände han sig mitt i allt till sidan från rygg. Och han pustade och flåsade och gnydde och kämpade, tills han gav upp och svängde sig tillbaka till ryggen. Fast han har sin mors vishet fattade han inte att flytta ena armen lite så skulle det ha kunnat lyckas..! Men det är på G.


Tyvärr medföljer inte ljudeffekter med bilden, men föreställ er Harjula-ättens äldste när hon gör något fysiskt betungande; hnnn...gnnäh...mmmhhäh...hnn...gnnnåh.. Typ.

Han på bilden ovan döps nästa lördag. Så det är en hel del på G. Måste hitta tunnt färgat papper som går genom printern..Och fara till Voitby och städa med mor..och sådant..


OCH DETTA SATANS EVIGA JÄVLA BORRANDE OCH HAMRANDE GRANNSATAN HÅLLER PÅ MED!!! HELA JÄVLA HELGEN HAR KLIMPEN VAKNAT MITT I FÖR ATT DOM BORRAR! NU TRODDE JAG DOM ARBETAR, MED DET ÄR TYDLIGEN FÖR MYCKET BEGÄRT!!!! Igår blev jag så nervös, att jag tänkte stega upp till dem och säga att TILL OCH MED GUD vilade på söndagar! Fan! Hela söndagen, hela lördagen, fredagkväll, och nu måndagmorgon. Och till oss klagade de över någon jävla motorvärmarsladd?!

Plus att jag har haft huvudvärk hela helgen. Hela natten. Hela tiden. Nu trodde jag att den hade gått hem, men nej, grannens borr lockar fram den igen!

Kommentarer
Postat av: Linda (kusinen)

Men jag som inte kommer kunna närvara på dopet...nu vill jag höra namnet!

viska

:-)

Kram

2011-04-04 @ 20:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0