Om dop orsakar att man går an på detta viset....

..Hur blir det sedan då man gifter sig? Hujeda mig.


Sånahär har jag producerat. 25 stycken. Eller 50, för jag gjorde 25 innan jag såg att Jones had printat ut fel. Så jag log och sa att det göööör inget, och gjorde 25 nya. Och jag hatar verkligen såndär småa fanskap..! Detta lilla, ööh..infoblad ska hjälpa gästerna att klämma i ordentligt när vi sjunger. För prästen sa att han inte kan sjunga på finska.

Så provade jag mina kläder jag ska ha, och av någon anledning såg jag fetar ut än tidigare, vilket med all logik inte är möjligt. Sedan provade jag skor, och konstaterade att jag har skitsnygga skor, men inga som passar med klänningen. Och jag kommer att vara svart och vit, så någon har väl något att klaga på där också.

Sedan skulle jag ta fram Jones skjorta, och råkade se den han hade på vår förlovningsfest. Och då blev jag nojig. Ska han ha en mintgrön, eller en mer blåturkos? Och var fan är hans jävla kostymskor?

Sedan skulle jag packa Klimpens tillbehör. Vartfan har dendär vita bodyn försvunnit som vi skulle ha? Nu blir det en naturvit. Och sedan konstaterade jag att han inte har några stumpor som passar med hans smoking, eller vad man nu ska kalla det.


Namnlös ännu en dag, men ganska lycklig ändå. Klimpen. Biffin. Bollon.

Kommentarer
Postat av: Terhi

Han e så sööööt! :)

2011-04-10 @ 10:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0