Vet ni vad..

Snart är det lilla jul, och det betyder att det snart är lilla jul! Iiiih! :D Så det betyder att jag snart får ta min lilla out-going-julklappar-lista med mej och handla som en gris. Ja, jag har faktiskt inte börjat på med det än. Dessutom är släktjulklappen olottad ännu, det borde vi börja åtgärda. Förr skedde lottdragningen alltid på farsdag, men nu blir det inga maffiga farsdagsmiddagar längre. I fjol drog Jones lotterna hemma hos oss eftersom han valde att vara tråkig och opartiskt och inte delta i vårt julklappsgrejs. Nynny.

Idag gjorde jag en To Do Before X-mas- lista. Ifjol spårade det ju ur så pass att jag putsade alla mina burkar i WC-hyllan. Det står dock inte på listan, men man vet aldrig, plötsligt finner jag mej gnidandes burkar och flaskor med diverse krämer och grejer.

Sedan har jag en vanlig To Do-lista. Nej, jag är inte neurotisk. Där står det att jag ska plocka fram lite vinterkläder så att jag inte behöver gå omkring i en grisrosa jacka donerad av mor, och under den en orange fleece även den donerad av mor. Hahah..jag skäms av att bara skriva det till och med. Nästa vecka ska jag plocka ihop Jones' pappalåda som han ska få på farsdag. Bara för att han blev lite lessen över att pappor inte får pappalådor. Så han ska få en med en massa behövliga saker, som blöjor, nudlar, badolja och en snorsugare. Han blir nog glad.


Kommentarer
Postat av: Petra

Vi måst dra lapparna snarast... :)

2010-11-03 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0