Trevlig kvinnodag, gott kvinnfolk!

Idag är det vår dag, och jag känner mig nästan superhäftig idag, för att som hänger med vet att det idag är internationella kvinnodagen! Vår dag, då vi har rätt att be om nästan vilka tjänster som helst av männen vi bor med... ;)

Själv har jag gett vinkar om denna dag sedan i onsdags. Igår försökte han komma undan med att den ypperliga massagemanicken skulle ha varit en kvinnodagspresent. Det går ju inte för sig, så jag meddelade honom att kvinnor ska man uppvakta på rätta dagen, oberoende om det är årsdag, födelsedag, ni vet...

Igår när jag gick och la mej började han springa runt och gräva i lådor som han annars inte rör. Jag undrade om han sökte något skillt, men han tyckte att han nog vet vad han håller på med. Skulle jag inte just ha paketerat in mej i täcket skulle jag säkert att gått och kollat vad hans sysslade med... Men det fick jag veta imorse! :D



Skitsött! Han har tur när jag är så enkel att hålla nöjd med choklad! ;)

Så..min kvinnodag är räddad. Fått choklad från morgonen, han diskade igår, gick ut med hunden efter en förfrågning, lade sin tvätt dit den hör o.s.v...Han lär sej..;)

Nu kan jag gladeligen hoppa iväg till skolan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0