En lista, söndagen till ära

Från, yllätys yllätys, Cosmopolitan.se.


 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Det är därför viktigt att  upptäcka och förebygga trycksår i tid.

 

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Targa

 

 

3. Vad var det senaste du såg på tv? Poliisikoira Rex. Smart jävel den där Rex.

 

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: Strax efter ett...

 

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Rex's skall och ett pistolskott och dushen...

 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Rastade hunden och uppmanade henne att urinera, varpå hon hade avföring på lager, kontrollerade det, gick hem, alldeles just!

 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Via datorn? Tatueringar. Slutade när Joni steg opp eftersom det tycks vara ett känsligt ämne...

 

 

8. Vad har du på dig? Mina nya Adidas byxor och topp. Yo man liksom...

 

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Joo, nåt väldigt diffust, Särk hotade mej med ett riddarsvärd och syrran rev upp hennes arm med en nagel. Och detta på grund av att sittordningen i soffan inte dög hemma hos Särk... Halleluja...

 

 

10. När skrattade du senast? För en stund sedan, till Jonis plutt-morgon min. Hahahahahhaaaahahaaa

 

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Hyllor, tavlor av syrran, torkade rosor, en Wunderbaum.

 

12. Har du sett något konstigt på sistone? Ser man drömmar så drömmen, annars var det häftigt att Rex räddade ett barn från ett vilt eldhav.

 

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?..Jodå.

 

14. Vilken var den senaste film du såg? Yes Man tror jag..

 

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Hus, bilar, båtar, villa, hästar, hundar och kläder och smycken. Sen skulle jag spara lite och betala bort mina familjemedlemmars skulder!

 

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Svårt uppdrag. Jag vill ha en tatuering eller två, jättemycket. Efter att ha jobbat som sjuksötare i några år, kommer jag att studera vidare. Jag har en blodsjukdom. Jag hatar att visa mina fötter. Jag hatar fjärilar och andra fantyg med dylika vingar.

 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Shit pomfritt. En sak? Bristen på rent vatten kanske.

 

 

18. Tycker du om att dansa? ...Dansar gör jag om man först ordnar så att jag ligger under bordet, annars om jag vill bjuda på mej själv och fuldansa.

 

 

19. George Bush? ...Bushman ja.

 

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Kasimir, Kasper, Elvira, Wilma.

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja, när mina barn inte bor hemma längre.

 

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Sidu satan e du här du o?!

 

 

Såja. tack för denna gång!

Kommentarer
Postat av: särkin

shit va sjukt! ja drömd inatt nå om att ja använd melvins å max riddarsvärd på nån, men sen minns int ja så myki mer av hela drömmen. kanski vi e connceta på nå vis... :O ;D

2010-01-19 @ 20:45:53
Postat av: Ems

haha! spoookit! :D

2010-01-20 @ 07:54:36
URL: http://theems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0