Årets första skoldag..

..är avklarad! Vårdvetenskapens grunder gällde direkt från morogonen! Sedan var det dag dags för tutortimme, och jag fick reda på att jag kommer att göra min praktik på Fylgia vecka 11-16, och hoppeligen också på sommaren, eftersom vi då måste ha en 4 veckors praktik. Hoppas och ber att dom vill ha mej hela sommaren!

Fick en trevlig överraskning när jag kom hem idag, vår foton hade kommit! Gick genom alla bilder på datorn, och valde ut dem jag ville ha i pappersform, och nu hade de kommit! :D Ska köpa fina ramar och sätta upp några, andra får åka in i albumet! Kuligt! Jag framkallade allt från valpfoton till ja, allt annat.. En vacker dag ska jag ta tummen ur rumpan och försöka framkalla de filmer jag har hemma, typ 3 4 stycken. Det är ju inte sagt att bilderna på dem lyckas längre, men ändå skulle det vara kul att se vad som finns på dem!

Ikväll blir det återigen lavatanssi. Vi fortsätter där vi slutade liksom.. :) Heidi och Toni hänger på även denna gång! Så på sommaren ska vi banne mej dansa! :D


Targa bjuder på en bild...eller två...



Fröken på hennes soffa...


Kolla in läppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0