Kalas och 20 Disneyklassiker


Nästan hela släktens Happy Birthdaypresent, Disney classics collection box. Lycka!

Gårdagen gick åt att kalasa och äta kalasmat. Dock lämnade det lite mat över, så jag fick bjuda mupparna på lite pastejer och kaka idag när vi skulle planera vårt drama. Det är ju av största vikt att blivande sjukskötare kan planera ett drama och göra en kortfilm. Ytterst nödvändigt!

Har avverkat 3 stycken redan. Kan passa på när jag är ensam hemma, så kan jag se dem på svenska. Disneyfilmer är inte lika bra på finska, helt enkelt.



Lite mer presenter. Två Muminburkar fick inte vara med på bild. Lakanen och
Festivo-ljusstakarna var önskade, vågen var en överraskning. Nu behöver jag inte åka till Voitby för att väga mig.. ;)



Bl.a var fammo och mommo på besök. Ja, man vet vad man har framför sig..! :D


Igår upptäckte jag också att jag har tent på onsdag. Fick lite panik, men ändå har jag en massa annat viktigt att göra. Surfa t.ex... Nej. Ska nog läsa idag. Vårdvetenskapensgrunder. Mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0