Hett tips!

Ät precis vad du vill, och gå ner i vikt. Åtminstone om du är havande på slutrakan. Min rådgivningstant har gnällt på mig så himla mycket om vikt, och visst, det är lite i maffigare kanten det antal KG jag lagt på mig hittills. Men, efter förra veckans läkarbesök, då läkaren sa åt mej att "nåjaa, det är ju du själv som avgör hur stort projekt du vill ha efteråt" så tänkte jag att exakt, so long suckers, jag har några veckor kvar och tänker inte gå omkring och tänka på hur många kg en godis lämnar på min kropp. Så, en vecka nu har jag ätit precis vad jag vill. Och jag har velat äta godis, julstjärnor, godis, glass, kaka, godis, pizza, glass, Arnold´s föda och lite äppel och klementin. Och nötter. Och se på fan då går man ner i vikt, istället för att öka de där 700-900 jävla grammen i veckan.

Så. Duktiga jag! Till och med tanten blev ordlös. Hon hade inget att klaga på angående vikten denna gång. Men hon passade på att klaga på mängden fostervatten som hon antar är på mersidan, och att hon därför inte kan känna hur klimpen ligger. Ingen annan har dock sagt något liknande om mängden badvatten som klimpen har, så jag vet inte.


Åh, så vill jag passa på och meddela att min kära smaragd, Honda Accord, återigen rullar på Vasas gator. Lagligt, och i fullt funktionsskick! Älsklingen! Den startade t.o.m idag halv 7 åt Jones, i minus hundra grader typ. Utan motorvärmare. Iiih jag blir alltid nykär i den och glömmer alla problem den haft när den är så snäll.

Kommentarer
Postat av: särk

nemeh, 700-900 i veckan? ja va minst 1900 gram i veckan på slutrakan. ja gick från första rdg besökt då ja vägd 48 kg till då ja sku föd, då ja va 4 kg. å ingen pipa åt mej, nånsin. int, ett, ord om vikten. va ere fö knärro tant du går till :D

2010-12-22 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0