Mej själv igen :D

Från hela två synvinklar! Jag har lugnat ner mej efter rått-incidenten, och, jag har klätt på mej mina kära smycken igen! Inom vården kan jag ju alltså inte ha mina pansarkedjor på handlederna och inte ringar heller. Förlovningsringen har hängt i halskedjan i 6 veckor. Nu känner jag mej inte naken längre då jag har mina älsklingar på mej! Dock får jag ju lov att ta av dem igen på sommaren, men då slipper jag ju att få vita smycken på huden när jag blir sådär äckligt brun som jag har tänkt bli i sommar. Jag hoppas på bra väder så att jag ska kunna sola, borde ju hinna med det eftersom jag ska jobba 75%! :)


Palermo. Och så har jag fixat naglarna lite. Dom stackarna hade nästan gått i pension typ...
Ser ni hur äckligt nära Targa är med sitt rått-tryne? Uvvadå. (Jo, hon fick komma bort från hörnet, men hon är inte så himla älskad ännu heller...)
Jag bjuder på spärr-lillfingren.

Japp. Praktiken är över. Sex veckor har gått snabbt! Det har varit en jättebra praktik, och nu är jag inkörd i systemen inför sommaren! Bjöd på rulltårta idag för de som jobbade idag och för boendena. Jag tror den gick hem riktigt bra! Det känns skönt att veta att jag får fara tillbaka dit på sommaren, annars skulle jag nog ha fått lite ledsamt efter allihopa! :) Man har nog hunnit bli lite hjärntvättad där kanske! ;) Nu är det skola som gäller 5 veckor framåt. Riktigt maffiga kurser kommer vi att ha, så man kommer nog att känna att man lever tror jag.

Ikväll ska jag dricka en cider eller 2, för att fira en avslutad lyckad praktik! Imorgon ska vi shoppa underkläder med Haidi hou.  Funderar på beigea(?) sloggin eftersom jag fått pikar på praktiken om mina ugglor och diverse klär som syns genom arbetsbyxorna. Känner jag mej själv rätt kommer jag nog hem med en massa annat också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0