Hujeda mig..

...sånt barn ja e!

Jag minns i min ungdom, typ förra vintern, att jag svor tungan svart på att jag aldrig skulle gå med i FB... Min syster bara råkar vara milt manipulativ, så hon fick mej övertalad att gå me där. Sen tänkte jag, att nåja lite FB hit eller dit, men jag tänker minsann inte börja blogga!

En del av mina kära vänner har bloggat en tid, och en tid nöjde jag mig med att läsa dem...tills jag gick in på en gammal community jag är medlem i. Jag kunde konstatera att jag i princip redan bloggade, utan officiell blogg.

Till min fasa började tanken om en riktig blogg snurra inne i mitt fagra skallben.

Så här sitter jag. Svär över att jag inte lyckas få upp en bild på mig hit, månne det är ett tecken på att jag borde skita i hela bloggfanskapet..?
Jag svär också över det fakta, att om jag inte skulle ha startat en skrattretande blogg just idag, så skulle jag flitigt gjort skolarbeten redan nu typ 2 timmar, eftersom jag blir upptvingad klockan halv 7 fem jävla mornar i veckan.
Istället för att läsa på diagnostiskt test, anatomi och läkemedelsbehandling så har jag fifflat med en ny egen blogg!!

Japp..botten is nådd...

Kommentarer
Postat av: Turre

Jee! :D Fortsätt!

2009-10-08 @ 10:15:58
Postat av: Petra

Hej LilSis och välkommen in i bloggens värld. Skall bli ett sant nöje att läsa detta! ;)

2009-10-08 @ 11:45:45
URL: http://snicksnack.blogg.se/
Postat av: Jessifer

nonii, anna mennä nainen.. muista aina kirjottaa jtn törkeetä jotta saan mun päivän naurut :D

2009-10-14 @ 19:37:39
URL: http://cutiejess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0