Helgen som går mot sitt slut...

På fredag blev det att fara ut en sväng, på en keikka! Min blivande hubbies far spelar ju i ett bänd, och dom spelade liksom på en krog som hade en re-opening kväll...Förutom en grav hörselskadevarning så var det riktigt bra! Jon i träffa en gammal vän, och de blev väldigt sentimentala, av någon jävla anledning. På vägen hem sa J med en liten darr på rösten, att han nog tänker försöka fixa jobb till denna ovan nämda vän. Jag väntar med spänning i byxan på huruvida detta verkställs eller inte... :D

På lördag var väl hela släkten typ yberhurtig. Vår lilla mommo bjöd hem en farbror som glatt och begåvat fällde två träd på lilla mommos stora gård. Träden var typ 45 år var, så någon som är klipsk kan ju tänka sig vilken mängd grejs det kom av dessa två träd. Vi som tillhör släktens yngre generationer sattes i arbete, med förstärkning av den äldste. Mellangenerationen höll sig med fördel till den estetiska delen.
Men, vi klarade det med bravur! Eller, ingen trodde väl något annat heller..? Nu väntar jag bara på att få ett eget hem, så att jag kan ta hem lite ved, och göra en skitsnygg inredningsgrejs av veden..! Månne vi snart hittar lämpliga objekt så att vi kan lova ut en massa mängder pengar åt någon välbehövande...hoppas min sarkasm var tydlig....

Nu tänker jag ta itu med mera husmorssysslor i mitt slummihem. Jag hör en otäck röst i mitt huvus som säger " städar du ordentlit nu så ere int så myki sen då ni flyttar strax.." Är dettab skitzofrena fenomen ett tecken på att vi kommer att flytta snart, eller är det bara desperat önsketänkande..? Tål att övervägas..

Kommentarer
Postat av: Petra

Hmmm...skitzofrent önsketänkande kanske???

2009-10-11 @ 19:16:46
URL: http://snicksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0