Rökt kalkon, manlig PMS och hål i öronen

Idag vaknade jag av att grannarna började borra. Klockan 8 på morgonen. Detta förekommer även lördagar, på söndagar klockan 9. Om de inte borrar hör man dem ändå. Ett fans liv och ropas hela tiden. Som tur hade vi planerat in en sväng till stan med mor, så jag slapp höra på borrandet. Dock tycker jag synd om Targa som fick lämna kvar i oljudet.

Mor min köpte rökt kalkon åt mig. Ni vet känslan och smaken när man äter något första gången efter typ ett års uppehåll? Gud, de tunna skivorna smälte i munnen! Det finns inte mycket kvar av kalkonen, det var så himla gott!
Med mig hem fick jag också en smyckeskvinna, ni vet en såndär miniatyr modelldocka dit man kan hänga smycken? Den känns nästan lyxig... En vacker dag när jag lär mig lägga up bilder hit ska ja visa hur fin hon blev när hon pryds av mina smycken.

Manlig PMS ja...Herregud. Ska väl inte klaga, är ju om möjligt värre själv med jämna mellanrum. Men gapskratta kan jag..moahahahahaa! Idag är det tydligen en dag då man gör bäst i att vara tyst och orörlig. Jag förstår ju när det lönar sig att hålla sig undan, men när situationen är omvänd så är det någon som inte fattar vad som är bäst för honom själv. Då passar det att moralisera för mig hurudan äcklig jävlig kärring jag är, och det är ju inte så smart gjort när man gör det vid helt fel tillfälle. Dock är jag så skadeglad, att ju mer förbannad och irriterad han blir, desto roligare är det att irritera.. :D hahaa! T.ex när han kom hem från jobbet och skulle ta av jobbkläderna, så korvade en blus fast sig i en annan. Detta var tydligen droppen i bägaren, eftersom han repeterade hela sitt svordomsförråd. Detta var ju självklart skitkul, så när han skulle ta av nästa tröja höll jag i den i ryggen för säkerhets skull, och ja, det kom ett till utbrott. Vid det här laget kännde jag ett så stort behov  av TENA lady, att jag frustande galopperade in i sovrummet och kvävde mitt fniss i en dyna. Visst är jag en underbar och förstående sambo?

Ett annat fenomen som nu hållit i sig i några veckor, är att jag vill ha, ska ha, tänker ha ett till hål i örat. Ett eller två till. Åtminstone ett. Detta ska nog åtgärdas innan jag fyller 21. En annan sak som ska göras före mitt föråldrande är att skaffa S-bonuskort. Men, jag har tid på mig ännu. Men örat vill jag nog få fixat snart. Med hålet alltså. Jag borde också få en hörselkurva gjord på mig, eftersom jag tappar min hörsel sakta mak.. :)

Nåjaa...återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0