Lycka och lättnad :)

Firade med en cider igår faktiskt, eftersom jag klarade den mest skrämmande tenten igår! Det hängde bokstavligen på en droppe, det var en läkemedelsräkningstent, och jag satt sist kvar och skrev den, så läraren rättade den innan jag gick. När hon kom till sista uppgiften stannade hon upp o sa "jahaa, men va ha du räkna här, de ska va 14 droppar o int 13..." Jaha. Gick ut och svor tungan svart, att de ska skita sig p.g.a en droppe?! Sen fick jag ändå veta att hon godkände mig, eftersom jag räknat rätt, men avrundat neråt istället för uppåt...
Det var alltså värt att firas, att ha 100% rätt på ett matteprov! :D Firade samtidigt att alla andra tenter hittills i år blivit godkända :) Nu återstår bara smått och gott, alltså mindre diagnostiska test, uppsats och grupparbete... Sen blir det jul :D

Denna vecka är riktigt sur, jag är utan bil... Joni måste ha den till jobbet, eftersom kompisens bil som dom annars åker med gav upp i helgen. Man blir förbannad med mindre. I måndags förde Jonis bror mig till skolan, och en klasskompis förde hem mig...men det kommer ju inte att funka hela veckan. Dessutom är resten av veckan i skolan obligatorisk... Och nej, jag tänker inte sätta mig på Vasas fula bussar och förstöra hela dagen med att bli illamående direkt från morgonen för att slippa till skolan.

För övrigt börjar det vara sista valsen på vår lavatanssikurs... Två gånger återstår!  Sen blir det bara att åka runt i Österbotten och ta en svängom...

Nu ska jag ta en svängom med Targa...Tänkte vi skulle upptäcka nya vägar i Högbacken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0