hundmagafare....

Ja, va ska jag säga...Idag när jag kom hem från skolan, kännde jag en mindre trevlig odör i trapphuset. När jag öppnade vår dörr omfamnade denna odör mig med våld. Sakta gick jag in...Runt i lägenheten..till vardagsrummet. Och där, fann jag odörfästet. Diarré. Hundskit. Hunddiarré. Halleluja var det bara i vardagsrummet.. mest på mattan, where else? Nåjaa..hörde på ryktesvägar att det går någon maggrejs mellan hundar nu, som varje höst och vår... Har gjort misstaget att av ren lathet gått till hundparken några gånger de senaste två veckorna....Kanske får jag skylla mig själv..?

Nåja, har åtminste av tidigare erfarenheter lärt mig att alltid ha magmedicin åt hunden hemma.

Fick en halleluja-moment idag, slapp nämligen genom mikrobiologitenten! dock fick jag bara en 2:a, men jag skulle faktiskt i detta fall nöjt mig med en 1:a, för tenten känndes faktiskt jävlig. Så jag är nog väldans nöjd med detta. :D

Nu ska jag dra på mig något fult och bekvämt, sätta mej i soffan och feta till mig med typ 860 gram lögodis.. nam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0