börjar känna mig som en människa igen...

Tror jag nästan. Ska inte ta ut glädjen i förskott, som jag gjorde igår. Det slutade med att jag blev hemskickad från skolan... Ända sedan tisdagskvällen har jag nog varit mer levande än död p.g.a vaccinen mot nöff nöff. Idag kan jag lyfta upp hande ända upp, lååångsamt dock. Ryggen känns nästan normal, huvudvärken har ändrat karaktär, ingen feber hittills idag och bröstsmärtorna gör sig påminda endast vid ansträngning.
Undrar hur det skulle ha varit att ha svinfanskapet på riktigt, om vaccinen gjorde en såhär kållrig..?
Dock lär det ju vara så att unga reagerar hårdare på vaccinet än äldre, eftersom äldre har varit utsatta för det ena och det andra under livet, och på så sätt blivit starkare och motståndskraftigare.

Kommer att ha en skön och stressfull helg igen. På måndag har jag en tent, som kräver 100% rätt på räkningsdelen. Borde alltså läsa som bäst...Men, jag måste till mamma och fixa till en klänning som jag ska ha på lördagens bröllop, då min käre f.d ridlärare gifter sig. Jag ska agera servitör. Det kommer alltså att sluta med att jag sitter och svär över tenten på söndagen..nå, man har ju alltid 3 chanser..:)

För övrigt så börjar jag känna mig löjligt julnervös. Åt risgrynsgröt igår, och det fick mig att leva mig in i tiden kring 21-26 december redan. Dock är det skönt att vi inte är så långt redan, eftersom inga julklappar är fixade..:D
Räknar dagar tills jag får smälla fram julpyntet, det är omkring en 15 dagar, beroende på när på lilla jul man börjar..Moahahahhaaa. Japp. Det är släktfel. Mammas julbockar står redan framme, om än lite gömda i gästrummet, men de står framme redan.

Jahapp. Man får väl börja aktivera sig. Försiktigt dock, det är ju ändå fredagen den 13:e.....

Kommentarer
Postat av: Petra

He e sant, hon har frm dem, Flisun å Cissi visa dem åt mig! Jag borde ju oxå få ta fram nåt ;)

2009-11-13 @ 11:45:52
URL: http://snicksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0