051109

Igår blev vi nästan med tomt. Eller vi blev med tomt halvvägs. Ännu ska det ansökas om bygglov innan affären går i lås.. Plötsligt ska vi påriktigt försöka bestämma oss fö ett hus som vi vill bygga. Hujeda mig.

Själv tycker jag att ett stock hus vore på sin plats, men igår fick jag äntligen veta varför herren i huset inte vill ha ett stock hus; han har inte kunskaperna att bygga av stock. Och han ska ju envist bygga själv. Nåja, ännu hinner vi diskutera saken! ;) Tänk, vi köpte en mapp för alla kommande huspapper...en husmapp! Snacka om vuxen poäng!

Idag var jag med mor till stan..kom hem med snäckor, muggar, julklappspapper, och lite föda. Min energinivå var så pass hög, att jag började dammsuga och plocka fram snäckorna som jag köpte...Sedan satt jag älgköttet på kokning, gick ut med hunden och började smälla ihop en paj. Den lägger jag i ugnen senare så att herren i husen får äta varm paj då han kommer hem... Ytterligare vuxenpoäng!

Nu ska jag ta huskatalogerna i vacker tass och hitta någon trevlig bottenlösning till en början...

Kommentarer
Postat av: Petra

Tchitchinggggggggg....då vuxenpoängen rullar in.....

2009-11-05 @ 15:53:12
Postat av: Turre

Pointsit siitä! :)



Fortsätt me din oslagbara stil! ;)

2009-11-06 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0