The packleader's shoes



Alltså, jag putsade dessa skor på morgonen innan jag for iväg. Sedan satt jag i skolan 3 timmar, sedan hämtade jag Targa, gick en piss-och-bajs-runda, gick in till kliniken, kom ut, hoppade i bilen och for hem. Och så ser skorna ut så här. Vill ni veta hur Targa ser ut? Nej det vill ni inte. Vill ni veta hur lägenheten ser ut? Nepp inte det heller. Till på köpet gjorde Klimpen sin springa-runt-på-gården-som-ett-yrt-höns-premiär så du är det färdigt med rena ytterkläder på honom också. Han skulle till och med promt gå från bilen till ytterdörren. Han fick göra det, för jag hade inte lust med hans harjulanska mitt på gården. Jag fick inte ens hålla honom i handen för då gallskrek han. När vi kom in förklarade jag att om man inte håller mamma i handen ute så köper mamma en sele som hon går och leder dej i. Det är jag dock lite mentalt allergisk mot.

Kommentarer
Postat av: Petra

Minä itse har dykt upp redan =)

2012-03-24 @ 14:01:06
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com
Postat av: Emmalainen

Minä itse is everywhere. Ja trodd att he kommer senare..elä kommer he att bli värre?

2012-03-27 @ 15:35:29
URL: http://theems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0