En bild eller två


Denhär bjuder jag på, och jag kommer att ångra det senast då jag trycker på publicera. Vill bara bevisa att det finns likadana drag hos mej och min son. Bådas min avslöjar vad vi tyckte om hårklippningen!


Full? Nej nyopererad.

Vet: Millä sä oot hoitanu tän haavan?
E: Nå, aluks huuhtelin ihan vaan keittiksellä, mut ku se rupes noin rumaks niin betadiinellä ja bacibacti päälle.
Vet: Ooks alalla?
E: Viittä vaille..
Vet: Sairaanhoitaja?
E: Jeps.
Vet: Arvasin.

Fick vara till veterinären idag p.g.a att op-såret blev så fult på ett ställe. Det liksom vek ut sej, höhöh. Stygnen togs i alla fall bort och glappet blev tejpat. Så fick hon hem mera antibiotika. Och örondroppar, för öroninflammation, som jag skröt att har lyst med sin frånvaro.




Deppet. Hoppas folk nu fattar syftet med matthelvetet. Den har ingen som helst betydelse för min inredningssmak, den är bara Targa's prinsessbädd.


Ingen-gören


Han äter bara banan. Inget desto värre.


Slut som människa. Borde man börja överväga tunnare halare snart? Klimpen är sådär halvt varmfuktig när man klär av honom, så kanske det börjar vara dags. För övrigt är det kul igen, för nu kan man slimpa honom nästan hur som helst igen fast han sover. Ett tag vaknade han bara man la på täcket, eller om man andades lite hårdare.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha, dendär bilder på er två e no häfti :D Å vilken långeman han har blivi, växer snart förbi mamm sin ;)



Du kan häls ti Targa att hon int e enda som har knasit operationssår. Mitt ärr sir för j*vlit ut, ja trodd ja sko få ett litet vitt streck som minne men icke :D



2012-03-23 @ 14:52:01
Postat av: Petra

Stackars lilla targa! Va Klimpsu e söt och skönt att höra att de igen börjar somna så att man kan gå och bära på dem. Rimma vaknar nuförtiden nästan alltid då hon skall flyttas ur bilen i vagnen :-/

2012-03-23 @ 15:11:38
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com
Postat av: Emmalainen

Heidi, ärren bleknar me åren, men gnäll int! Du sku bara vet hu min maga sir ut! :D He e no så att ja tror att int ja visar mej offentligt i bikini i somar!



Pepa kanske komasömn kommer i perioder? ;)

2012-03-23 @ 20:08:37
URL: http://theems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0