I brist på annat

En lista som jag snattar av syrran.

1. Hur gammal är du om fem år?
27. Herregud. HERREGUD.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Klimpen, Jones..och halva klassen.

3. Hur lång är du?
169 lär det ska vara.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Nu ska man ju inte fråga titlar och namn av mej....

5. Vem ringde du senast?
Mommo

6. Vem ringde dig senast?
Jones

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Khyl
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Förgiftade, men inte med varann

10. När såg du senast din mamma?
Idag

11. Vilken ögonfärg har du?
Gråblå

12. När vaknade du i dag?
07:45
13. Vilken är din favoritjulsång?
Gläns över sjö o strand

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma. Spännande.

15. Vilken plats föredrar du minst?
..Måste säga att jag nu just inte har någon större motivation att sitta i skolan.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag bor hoppeligen i Voitby, och jobbar hoppeligen på VCS. Eller nej, jag vill jobba där jag trivs.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
1) Syrrans kläder som hon hängde över en spegel så de såg ut som diverse grejer
2) Ett pysande stånkande ljud hos mommo och moffa, som jag var säker på att härstammade från ugnen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Klimpen med sina jånor...

19. Hur stor är din säng?

180 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med pyjamas. Sexigt.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
En

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett helt.

24. Vilka städer har du bott i?
Vasa. Och Korsholm. Hahahahaha. Hahah.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
I dessa tider är jag tacksam över att få ha strumpor och skor.

26. Är du social?
Det vore ju en fördel..?

27. Vilken är din favoritglass?
Aino maitoskulaa. Ett paket i ett svep, nemas problemas.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Mudcake.

29. Tycker du om kinamat?
Jepp, men har aldrig tagit mej till en kinarestaurang.

30. Tycker du om kaffe?
Dagen är kommen, ja.

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten börjar jag alltid med.

32. Sover du på någon särskild sida?
Ofta vänster, för att dämpa Jones' snarkljud.

33. Kan du spela poker?
Hahahaha!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jaja, bara det inte går till överdrift.

35. Är du en beroendemänniska?
Hej, jag heter Emma och är sockerberoende.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej, men jag blir mobbad av folk som fyller dagen innan. Klimpen mobbar mej inte.

37. Vill du ha barn?
Får jag behålla honom?

38. Kan du några andra språk än svenska?
Finski. Inlis. Mera kan jag inte säga att jag kan göra mej förstådd på.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja.
Föredrar du havet eller bassäng?
Havet.
Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder. Iittala. Barngrejer. Godis.
Äger du dyrbara smycken?
Inget att sätta i pant får huslånet, men ändå betydelsefulla!
43. Vilket är ditt favoritprogram på teve?
Salkkarit.
44. Kan du rulla med tungan?
Jepp.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag umgås bara med folk som ingår i den kategorin. ;)

46. Sover du med gosedjur?
Jones?

47. Vad har du för ringsignal?
En som jag stört mej på från dag ett och som jag skäms för om folk hör den.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Några plagg.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Targa's leksak i form av en tunga.

50. Flirtar du mycket?
Det tycker jag inte.

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja. Kan mycket annat också som får Jones att tappa hakan. Som att spika fast hyllhållare och sådant.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ja.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Man skulle ju inte fråga titlar och namn av mej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Inte längre.

56. Dansar du i bilen?
...ja, klart jag dansar i bilen.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Nrj.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Fyllde på apotekslistan (ja vi har en sån i detta hushåll)

59. När var du i kyrkan senast?
Rimmas dop

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ifa, Bränkku, BH.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Alltså, Top Camping på mommos och moffas gård? En natt tror jag vi segade. Nu börjar jag tänka på sommaren jag typ bodde i lekstugan på gården. Mina kläder måste ha haft en mustig odör. Alla som varit inne i denna lekstuga vet vad jag pratar om. Herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0