.

Shit vilket skönt väder idag! Sol för fulla muggar och värme, och lite färg på kinderna! Handlade hem struvor och fick hem av mommos mjöd, klippte 36 hundklor, njöt av att se Jones dammsuga, tänkte städa balkongen men beslöt mig för att kolla nätet lite innan jag tar itu med en spännande och gripande bok som heter Klinisk omvårdnad. Egentligen kunde jag unna mig en tentläsningsfri dag eftersom jag var så duktig igår, men min hjärna har konverterat och får abstinensbesvär om jag inte frenetiskt skummar genom texten. Sen när jag ska försöka upprepa vad jag läst kommer jag ihåg typ de största underrubrikerna.

Bjuder på några bilder från idag.







Det blev två hela. Skulla ha blivit fler, men jag tappade inspirationen efter att ha suttit 23 minuter och väntat på att dessa 2 skulle laddas upp.


Nu ska jag läsa på tent. Åtminstone öppna boken.



Kommentarer
Postat av: Petra

Blogspot.com Emma…blogspot. Inga såna problem längre. Supersnabb laddning!

2012-04-30 @ 07:18:25
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com
Postat av: Linda (kusinen)

Åh klimpen! Din lilla sötnos!!! Kram på er!

2012-05-02 @ 21:11:01
URL: http://lindasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0