Praktik, knärr, och lite annat.

Praktiken känns riktigt bra faktiskt. Först kändes det nog flummigt, kände mig mest ivägen..Men så brukar det väl vara typ! ;) Nu när man börjar komma in i rullorna kan man liksom göra någon nytta också, även om man inte är gratis arbetskraft.

Klimpen har lärt sig ett och annat. Typ att knärra om han inte får som han vill. Riktigt protestknärr som ibland bryter ut i utsökta harjularaivare. Dessa kommer om bollen är olydig, han har det obekvämt och bara för säkerhets skull. Sund utveckling alltså. Dessutom har han lärt sig att på riktigt planera och utföra hyss, och det tycker han att är skitkul. När han är påväg att göra något ajabaija, så tittar han över axeln för att försäkra sig om att man ser. Sedan skyndar han mot det förbjudna. När man säger ajaj så stannar han upp, flinar, och fortsätter. Sedan när han ser att man är påväg mot honom, ja då får han bråttom med att göra hysset dubbelt upp sålänge han hinner. Sen tycker han det är skitkul när man avbryter honom. Nu vet jag inte om detta är bra, eller om det är ett tecken på svagt föräldraskap. Men tanke på hans gener kan man ju inte förvänta sig något annat heller.

Nu ska jag bjuda på en bild eller två. Och nej, jag har inte energi att åtgärda röda ögon först.


Den här minen betyder "sch, jag planerar fanskap".


"GE HIT- KAN SJÄLV"


Renlighet är en dygd. Eller hur var det..


Banan VS Kippari-Kalle


Klimpen, mitt lilla lamm <3

Kommentarer
Postat av: Petra

voi lilla lammet...man fattar inte att han just var en liten bajsrumpa. Han e ju kar redan! Och dricker själv också...

2011-10-17 @ 21:01:06
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com
Postat av: Emmalainen

ja huhhu! :D ja menar, typ i förrgår va han ju i samma storlek som Pingvinen nu?!

2011-10-17 @ 21:54:02
URL: http://theems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0