Identitetskris ala Madagascar

Ni vet, sebran Marty visste inte om han var vit med svarta ränder, eller svart med vita ränder när han fyllde 10 år.

Jag förstår honom fullt. Jag vet inte om jag är randig på tvären eller randig på längden och jag är 22.

Mikä on laillaillinen, ja sanoo mul mul? No Miiinä!

Jag trodde länge jag skulle klara mig utan bristningar, men i vecka 35 typ sket det sig.

Känsliga åskådare ska stänga ögonen nu. Jag ska presentera min mage, randig på längden och diagonalt, och min rygg, randig på tvären.


Nu.



2 tvärgående ränder här är mina OP-ärr. Och lilla Linea negra är seg. Och så randiga nedre ryggen. Mööms.

Så, är det nu man ska gå på stranden och vara stolt över sin mamma-kropp? Eller...? Och det räcker inte med magen, låren också. Och boobsen. I am beautiful. Jag ska ta och räkna bristningarna en vacker dag. Om det är möjligt. Måste väl dela upp dem i huvudbristningar och subbristningar som går från huvudbristningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0