Ungdomens grönska

Min vän Pessi har hittat bilder från dessa tider. Alla som känner sej träffade från BGS-tider (GE MEJ ETT B, BEEE GE MEJ ETT G, GEEE GE MEJ ETT S ESS VA BLIR DE? BEEGEEESS JA HÖÖÖR INT BEEGEEESS) med Marttamöten och dylikt, gå och kolla och känn er träffade.

Man blir gråtfärdig. Hur smal har jag varit egentligen? Och vad sysslade vi med egentligen?! Och varför har jag typ inga bilder från dessa tider? Och hur kan man ha förträngt så mycket? Hujedamej, såna barn vi var.

Så, nu är man gammal och lite skrynklig, bristningar på magen, brösten, ryggslutet och låren, har 10 kg restskatt från en jäsningsperiod på 42 veckor, svarta skuggor under ögonen och utväxt i hårbotten och slitna toppar. Men det är ju trevligt att se att man en gång var fager, nu är jag lite mjuk och mysig och moderlig. ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

BEEE-GEEE-ESSSSS! WOHOOOO!! <3

2011-03-11 @ 20:51:43
URL: http://cutiejess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0