En hotellnatt?

Vi fick en hotellnatt för två på Vaakuna genom ett lotteri. Först tänkte jag att det ska bli urkul, men sedan tappade jag lusten första gången när jag hörde att den ska användas inom denna månad, och att den gäller endast under tiden fre-sö. Och jag har skola 2 lördagar denna ljuva månad, så vi skulle bara liksom ha ett alternativ när vi kan använda fanskapet.

Nåååh, sedan började jag fundera på att Klimpen då måste göra sin första övernattning. Så tappade jag lusten ännu mer. Inte bara för att det kanske kommer att svidai mitt modershjärta att sova en natt utan honom, utan för att vi försöker få fast en liten rutin här, och jag kommer att ha en brinnande törst efter männsikoblod om nån går och rubbar den, så att när vi kommer hem igen så är det ett enda rambambola.

Såå...är det liksom värt det, när man redan nu svär över den natten..? Skulle ha varit kulare om man fått använda den senare.


Vi smörar för far, för han jobbar ju hem brödet.

Eller ersättningen. Klimpen äter inte bröd ännu, underlig unge. Klimpen ska äta ersättning tills han är 15.

Kommentarer
Postat av: Serkk

men men.. blir e hemskt att ta me klimppiläinen? känner ju int till era rutiner å så, men ja ha ju haft me mina babyloner på hotell flera gånger då di va rikti små oxå, gick no riktit bra å va kiva ti kom bort hemifrån fastän man had babys me oxå :)



men ofc, hotellvistelse fre-sö skriker ju omaa aikaa om de hela ;)



lycka till me hu ni gör :)

2011-03-11 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0