Iiih!

Igår lanserades en ny Buster-modell. En unik modell som det inte görs flera av enligt samma mönster. Ägarna får vara stolta! :)


Idag gjorde jag ett inhopp på jobbet. Länge sedan sist typ, men det gick riktigt bra! Några nykomlingar fick jag bekanta mej med också. Sedan bar det av på studentfest, Jones' kusse fick en fager hatt. Klimpen var också med, men jag såg honom inte så mycket efter att han vaknade. Och så klottade jag röd skumpa på min vita nya tunika som jag tänkte ha på alla kommande festligheter. Kommande festligheter i år alltså. Sommar och höst. Går röd alkohol bort? Detta var ytterligare ett tecken på att Emma Jorma-Jooseppi Hurjala icke ska bära vitt. Första gången jag hade på min sjukskötardräkt klottade jag både ketchup och morot på den. Jag får väl läggas i en plastbubbla den dag jag gifter mig. Jag ska gifta mej. När vi har pengar till det. Det kommer att kosta många pengar. Typ fyra- fem pengar.



Jag krisar lite med Targa nu. Hon fyller imorgon. Är man hund och stor har man rätt till förtidspension vid hennes ålder. Men det skiter vi i och fortsätter för fullt.

Kommentarer
Postat av: Linda (kusinen)

Galltvål....låna av Tette eller mommo. Då går den röda spriten bort :-)

2011-06-05 @ 10:40:26
Postat av: Emmalainen

Åh! Tack för tipset! ;)

2011-06-05 @ 11:41:32
URL: http://theems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0