Gråter blod.

Fick ett samtal idag och efter det kunde jag liksom inte hålla tillbaka tårarna längre. For och hämtade hårddisken från andra stället dit vi fört den, och de kunde inte rädda innehållet de heller. Den är liksom kaputt. Det finns en liten chans ännu, men det är osäkert om det ens lyckas. Det är att skicka den till Helsingfors, och punga ut strax över 1000€ oberoende på om det lyckas eller inte. Var fan skiter man sådana pengar?!

Det handlar liskom om alla jävla bilder sedan 2006 fram till nu. Targa-bilder från valptiden, magbilder, Klimpenbilder, förlovningsfoton, julfoton, studentfoton, dopfoton, precis allt.

Och ja, jag vet så förbannat väl att man borde flytta över bilder på ett annat ställe också. Nu hann jag inte med det.

En liten tröst är att pappa är här nu, så jag kommer att få åtminstone lite Targabilder och dopbilder av honom.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Usch va man blir förbannad på såntde! :( Ni måst säg att folk ger bilder åt er där ni e me om int he går ti rädd era egna.

2011-07-15 @ 12:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0