Så klart.

Tack vare att min vän Turre råkade kommentera mitt FB-status med orden "så klart" så har jag nu hela dagen haft en låt på hjärnan, och den försvinner inte. Om jag försöker mala på med någon annan låttext så överröstar denhär låten ännu mera brutalt inne i mitt huvud. Vilken låt?

Släng händerna i taket, såklart
Ska vi riva hela haket, såklart
Så om alla vill ha mer skrik, såklart
Ey såklart, såklart


Av vem? Allas våran sköna rappare Petter. Så klart. Och så gjorde jag misstaget att lyssna på låtfan på YouTube. Och så uppmanar Petter, som man i smyg tyckte var skitsnygg för ett antal år sedan, alla tjejer att skaka rumpan. Och så går lilla Emma omkring och skakar Shakira-moves i takt med Petter i hopp om att nån ska tappa nerven och vilja komma ut. Tyndyndyndyn dyn dyn, tyndyndyndyn dyn dyn. Ni vet.

Vilket år var detta? I ungdomens gröna dar. Och alla tyckte han var skitsnygg. Även fast man inte annars lyssnade på rap så skulle man tycka att Petter var snygg. Haha..han har dock viss likhet med Magnus Betnér. Och han felar dock oftast inget. Alls över huvudtaget. Mohahahaha. Eller hur?

Nåja. Hoppas Turre känner sej nöjd över vad hon ställt till med. Och jag önskar så helhjärtat att nån lika het låt snart ska fastna på hennes hjärna. Helst nån raplåt förstås.

Fick ett par blåa Reinon igår.


Detta för att jag läste i ett forum att det är So last season att gå med sina egna personliga färgglada Crocs på sjukhuset. Senaste BB-modet är Reinon. Och varför skulle jag vara sämre? Skulle ha velat ta ljusblåa, men störde mej så på att Finlands lejon är placerat mitt på skon. Fosterländskhet i all kär ära, men någon gräns finns det väl med allt. Sen var jag lite pytt på svart/gråa, men eftersom blått alltid stått mitt hjärta närmast så blev det dessa. Syrran och mor har väl rosa. Traditionella bruna skulle också gå. Och så har dom funnits i ljusgrön. Men. Nu är jag alltså ybermodemedveten. Om sjukhusmode. Vanligt mode får nog panik när det ser mej, så efter är jag.

Ska ta en sväng om med Petter nu. Innan Jones kommer hem. Så klart.

Kommentarer
Postat av: jessiför

Såååklart! xD

2011-01-21 @ 16:08:07
URL: http://cutiejess.blogg.se/
Postat av: x2

Laita nyt vaan mullekki toi biisi soimaan! -.- o så tala ja just me nenny i telefon så fråga ja vet du vem du talar me? "joo pessi SÅKLART".. Dooh! xD

2011-01-21 @ 16:47:24
URL: http://cutiejess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0