Inte bitter. Inte ens lite bitter.

Nepp. Är inte bitter. Idag konstaterades min livmoderhals vara för omogen, alltså obefintligt mognad, så man ville inte göra något åt saken. Annat än att be mej återkomma.

Åh. Jag var så pass inställd på att föda nu, så jag hade till och med satt fram kläder och dylikt på sängen, så att Jones bara skulle få slänga dem i väskan och åka via butiken och hämta lite bananer och chokladrussin och komma och krysta med mej. Men. Nu ska vi alltså vänta på att livmoderhalsen ska mogna. Hur mognar man en sådan då? Och nej det där med spermier funkar inte, för mängden av det aktuella ämnet som behövs är så minimalt i den vätskan så det skulle behövas litervis med det för någon effekt. Och desperat är jag inte ännu. Det är ju vanligt att gå över tiden.

Nästa vecka fyller exempelvis min gudson, den 19:e. Veckan därpå fyller bl.a jag. Men så jävla långt ska vi väl inte överdriva?! Jones skulle uppskatta en vardag, så han får skolka från jobbet. Men nej. Ska släppa funderingarna på det där nu så blir jag paff sedan när det sker på riktigt. Visst?


Idag har för övrigt haft trevligt program! Vimsade iväg till Rimal, som jag tror det räknas till, och besökte Carina, Nicole och Ted. Och lite hund och katt. Med mej hem fick jag dessutom lite smått och gått nödvändigt. Plus en massa gott att vräka i mej under tiden där. Long time no see alltså, och roligt var det! Lite omväxling till detta eviga bakande och städande som jag fördriver tiden med här hemma.

Men. Nu ska jag mogna min livmoderhals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0