Det är lite synd om mig.

Idag på dagen fick jag akuta buksmärtor. Dolores abdomini. Det var på vänstra sidan och kändes som en blandning av blindtarmssmärta och sammandragningar. A) jag har inget blindtarmsbihang längre B) sammandragningar får endast havande kvinnor. Jag diagnostiserade mej själv med tillfälliga matsmältningsbesvär. Senare fick jag nedrebuksmärtor, och drog slutsatsen att det beror på den månatliga äggvandringen. Tack vare minimal amningsperiod så är detta liksom en del av mej igen. Sweet.

Sedan smärtar min handled och skriker jännetuppitulehdus. En liten vätskesamling kan också noteras i den högra handleden. Klimpens vikt ligger nog bakom detta fenomen.

Min högra vrist smärtar. När jag böjer den, när jag sträcker den, när jag går. Det känns som att ledbandet är för kort. Mitt knä gör ont. När jag går och när jag sitter i skräddarställning. Och så uppkommer ett nytt diffust knak från det.

Min nacke är lika stel som en..fiolsträng. Min rygg värker. De senaste dagarna har jag nästan svimmar flera gånger när jag stigit upp från typ soffan. Och så blir jag åksjuk på allvar när jag sitter i baksätet i bilen. Och så har jag upptäckt flera olika nya och förändrade födelsemärken. Och så har jag maffiga bristningar som har en utdragen oavlönad paus i bleknandet och läkandet. Och så har jag grav huvudvärk de flesta morgnar när jag vaknar.

Jag äro föråldrad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0