Bakdag

Jag fick just nys om Bakdagen, nationell eller internationell var väl inte så viktigt, genom syrrans blogg. Och jag som gått omkring och planerat att baka lite mer en längre tid, och tänkte baka lite idag, men nu tänker jag skjuta upp det till lördagen, då denna dag inträffar. Tills dess ska jag göra en lista med vad jag ska baka, och en annan lista med vad som måste köpas hem innan. Sen på lördag ska jag ta fram hucklet och förklädet och baka och äta deg och smet hela dagen.

Tills dess ska jag nöja mej med att vräka i mej glass och fortsätta förundra mej över varifrån alla får reda på sånadär häftiga dagar...Och andra häftiga saker också för den delen. Alla vet alltid en massa kula dagar och grejer, utom jag. Kanske är det för att jag prioriterar glassätandet före google...? hahah snap!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du får bak för min del också. He e ju just den där degen som jag skulle vara ute efter men, vad gör man, jobbar man så jobbar man. Hur det skall gå utan röst så det vet jag faktiskt inte.Bakningen skulle utan tvekan gå lättare utan röst, men undervisning...njaa...

2010-10-15 @ 08:42:48
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0