21122009

Tänkte komma med lite julbilder, när jag inte har annat att komma med när alla andra sätter upp utlandsbilder. Man kan tolka det som att jag har en förmåga att fokusera på det väsentliga i vardagen, medan andra bara fokuserar på..ööh...utlandet. Man kan också konstatera min oförmåga att ta vettiga bilder. Dock är jag ganska duktig på andra saker, såsom..ööh..att vräka i mej godis...ööh...göra fula miner som hamnar på bild och..ööh..ja, ni vet. Jag kan också.



Nykomlingen i granen, Granelephant. När jag var lite samlade min far glaselefanter åt mej av nån anledning. När jag blir stor och har ett stort hem ska dom få komma fram och elefantta sej igen.



Julklapparna som dom var först, men det blev trångt så det fick bli som nedan...


..men då blev det väldigt klent ändå. Men lite mysigt är det ju att ha dem under gran fan...



Detta foto är ju ett ypperligt bevis på min begåvning. Men det får duga. I år stör jag mej på att jag har blå stjärna med guldglitter. Vi hade tydligen slängt guldstjärnan ifjol...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0