FAN. Skit i he då.

Hade krystat fram ett inlägg som försvann, så jag tänker skita i det då.

Vad säger ni, ska jag färga såhär ljust hår igen imorgon? Ska till frissan och pigga upp mitt deprimerade hår och mig själv. Toppar ska minska med 10cm, eftersom det krävs för fanskapet. Funderade på ljusa slingor, med några mörka i undre håret. Samtidigt suktar jag lite efter ice tea-färgen jag hade för något år sedan. Men det känns lite mörkt. Lite för rött. Efter havandeskapet, direkt på BB, hade jag ju typ brunt hår. Supermörkt. Nu har det ljusnat lite igen, men inte som det var förr. Tack Klimpen, du gav mig råttfärgat hår! <3



Bilden ovan är från julen 2006. Nån skarp individ kanske förstår att vi just ätit julmiddag hos mommo, syrran och jag. Ingen av oss är havande. Vi är bara äckligt mätta. Därav systerposen. Denna bild passar i dessa tider för att: a) det är snart jul
b) tackvare syrrans slutspurt kommer jag ha ryggvärk som strålar till ljumskarna ända tills hon har fått ut efterbörden, tror jag. Skulle jag inte veta bättre skulle jag tro att jag har en förlossning som håller på ta fart. Antingen är detta sympati, eller så har jag något värre fel som jag missat. Vem har bestämt att mammor inte får bestämma när förlossningen startar?!

Saknar dendär toppen. Klimpen rev sönder halsbandet igår. Jag saknar den åtminstone 15 kg lättare Emman.



Gravida huset julen 2010. Roppan med på bild. Och Artto. Och Pepa's klänning. Odd Molly klänning, ursäkta.

Nej, jag är inte alls insnöad på graviditet nu. Det är bara Klimpen som är otålig på att få en kusin.



Vips så bajsade jag fram ett inlägg fast jag skulle bajsa i det eftersom första bajsade sig.





Kommentarer
Postat av: Petra

Alltså vilka smala brudar som ätit julmat!!! He e ju knappt så he pömpöttää ens.



Det där ljusa håret passar nog dig jättebra tycker jag. Kanske jag får blont hår sen då jag fått barn???



Vad skall vi göra nu för att få ut Pingvinen fortare??? Lär ni er inte sånt i skolan? Men vet du, Pingvinen vet nog säkert om att vagnen inte är "klar". Imorgon skall vi till seinäjoki och hämta den så sen kanske Pingvinen fattar att det är fritt fram.

Och ryggont, mamma sa att hon också har och jag med så nu är vi tre som har ryggont, så det borde väl börja hända något snart elä va?

2011-09-22 @ 21:04:35
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0