Någon blänger på mej med mindre kärlek i blicken....

Den någon är Targa. Orsaken torde vara den att jag idag utförde höstförnedring nummer 1: jag klippte tasshåren. Så nu tittar hon inte på mej, och om jag lockar på henne vänder hon bort huvudet. Men jag tror nog att hon älskar mej i alla fall. Innan julbocken kommer sa vi utföra höstförnedring nummer 2, badningen. Den kommer att äga rum sen då det har frusit till.

Nu ska jag sparka upp Jones för jag orkar inte höra på hur han spyr upp sina lungor. Sedan ska vi via Prisma och köpa något häftigt rengöringsmedel till tvättmaskinen, som jag fortfarande vårdar med ömhet. Sedan ska vi till Voitby och återlämna hundklippningsmanicken och täcka in vår ved som vi huggit ner på tomten.

Prima skinkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0