Ett krav är ställt...

..av min vän Särk. Vad kräver hon? Giftermål. Hahah. Jodå. Hon gav oss också en tidsgräns, 2 år. Hahahahaahaha. Hon gav oss alternativ; magbröllop innan klimpen kommer ut, eller att klimpen traskar före i kyrkan och stjäl uppmärksamheten. Njaeh.

Själv har vi planerat att gifta oss innan vi fyller 30. Och nu eftersom klimp nr 1 kommer utanför äktenskapet, som oäktling, eller en så kallad äpärä så funderar jag att alla eventuella klimpar ska komma före giftermålet äger rum. Och så gifter vi oss när vi hinner, alltså när klimparna börjar flytta hemifrån och vi närmar oss 50 med stormsteg. Men något smygbröllop ska vi nog inte fiffla med.

Så Särk får nog vänta på bröllopsinbjudan från vår sida åtminstone. Sparkar över bollen till Pässi och Kimmpossible. Så, sätt fart!


Visste ni att 1970 föddes 94% av finska barnen inom äktenskapet. 2008 föddes 59% av barnen inom äktenskapet. Jahapp.

Idag avverkade jag mina sista tenter för i år, och inleder härmed min tidigarelagda mammaledighet eftersom resten av min klass går ut på praktik nästa vecka. Sååh. Kanske jag borde putsa mina burkar och flaskor i WC:n iallafall, så jag har något att göra..?

Kommentarer
Postat av: Linda (kusin

Gift er sen...då ni kan ha en riktigt stor fest och kan fira ordentligt!



Spara lite till sen liksom...så ni har något annat stort i livet att se fram emot :-) Det är mitt tips!



Men nu får du faktiskt lägga ut en magbild här...jag dör av nyfikenhet. Jag vill se magen nu!!!!



Kram

2010-11-11 @ 20:47:51
Postat av: särk

ja gråter bittra tårar u_u

men inser att ja måst bearbet kimmo att bearbet pessi att bearbet ihop ett bröllop snart. för pässi e ju så pässi så int kan ja ju fösök bearbet hon heller?

2010-11-12 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0