Shoppingrunda med Mommo

Vi var med mommo till stan idag, för hon skulle ha hårspray, mascara och papiljotter. Hon fick vad hon skulle ha, plus Sloggisar. Så hon blev så nöjd så. Jag tvingade med henne på skojakt också, och precis när jag hade gett upp hittade jag var ute efter, ett par nya ballerinan. Före det hade jag hunnit köpa nagellack, större bykställning, solkräm och ett par klackskor. Detta firade vi med min första bollglass för i år, och sedan for vi och shoppade blommor.

Här är lite bilder på mina inköp


Titta. Det står ju mitt namn på dem. Ser ni?


Det som jag var ute efter. Eller inte riktigt, men jag ska väl vänja mej
med att inte alltid få vad jag vill ha.


Röd Pelargon och 2 Flitiga Lisa                      2 Lobelior som ska ta sej och bli fina och frodiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0