Tre.....

3 ställen där du skulle kunna tänka dig att bo? Grekland, Belgien, England

3 länder där du skulle kunna tänka dig att jobba?
Någonstans i Afrika, Sverige..ööh...nånstans i Asien..?

3 färger du gillar:
Turkos, blå, svart

3 yrken du skulle vilja ha:
Sjukskötare, lärare, talterapeut at the moment...

3 mål/önskningar du har:
Att skaffa mej en utbildning till om några år, att jag och mina nära och kära ska vara friska och ha det bra, att vinna på lotto.. :D

3 maträtter du gillar:
Fisk, kyckling, pasta. Välkryddat!

3 historiska personer du skulle vilja träffa:
Kekkonen, en Lotta Svärd-medlem från krigstiden, Aristoteles

3 kändisar du skulle vilja/ha velat träffa:
Johnny Cash, Reese Witherspoon, Jim Carrey

3 favoritlåtar just nu:
Whiskey in the jar, resten kan inte slåss om två platser.

3 favoritfilmer:
Dirty dancing, Walk the line, Cry baby...typ :D

3 intressen du önskar dina barn kommer att vara intresserade av:
WTF? Är allergisk mot föräldrar som försöker leva sin egen dröm genom sina barn, men jag skulle gärna se att jag har en ryttare iaf, och kanske en tävlingsdansare i pardans... :D

3 saker du önskar att din man skulle göra:
Erbjuda ryggmassage spontant, inse själv när det är dags att diska, gå ut med hunden eller nåt annat, tjäna mer... ;D

3 saker i din börs:
Körkort, bankkort, kela+försäkringskort! ;)

3 saker du alltid har med dig:
Plånbok, telefjong och nycklar.

3 saker du vill göra just nu och/eller i framtiden:
Bli färdig, börja bygga, känna att jag lyckats med något vettigt!

3 miljoner på kontot, du:
Betalar bort egna och närmaste familjens skulder, och smäller upp ett hus eller två, och dekorerar gården men en fin bil eller 2,  och sparar lite. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0