Skor.

Jag har ju inga skor?!



Orsaken till varför jag började gräva i mina skor mitt i vårvintern, är att de skor jag dansar med har lite knepig klack. Jag borde hitta en rak klack, passligt hög, som befinner sej rakt under hälen.

27 par skor. Varav ett par var sådana jag var ute efter, men dem vill jag inte ha nu, eftersom det händer att jag blir trampad på tårna. , jag måste få nya skor.

 

Några smakprov...

 

Skitsnygga, skithöga.                                      Nilkkurit. Dom svarta är en favorit!

 

 

Dom röda agerar dansskor nu, och                  Sommarnätta skor.. ;)

de svarta tänkte ta över, men icke..!

 

Palermo.                                                      Dom blåa är snattade av mamma... :)

 

 

Nej...Jag har inga skor! Måste få nya. Nya vår- och sommarskor. Och lite kläder också. Dom 2 tunikorna jag fick hem för någon vecka sedan räcker  ju inte så långt...

 

Hursomhaver. Jag fortsätter dansa med mammas gammla röda Tamarisskor. Dom duger så bra så!


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, vad mycket fina skor du har!!!!

2010-03-08 @ 19:48:36
URL: http://snicksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0