Massagemanick= palermo, very palermo!

För en tid sedan provade vi denna hos dö pärents in låå tu bii, och den var lite häftig. Så idag hämtade vi en egen från Prisma, 59,90, och den rekommenderas starkt!


Infraröd massagemanick med 2 huvudgrejs och reglerbar darrhastighet och löstagbart handtag!

Shit alltså vilken effekt. Denna satte nog fart på eventuellt halsslem, tarminnehåll, blodcirkulation och diverse grejer. Skulle man se tecken på kommande celluliter skulle nog denna grej bli ens bästa vän!

Är inte så insatt ännu i det där men infrarött grej..kopplar mest ihop det med att flytta bilder mellan kännykän, men jag har hört att det ska vara något häftigt...Jag är ju inte fullärd jag heller fast jag är duktig... :D

Jag skulle inte bli förvånad om denna grej inte rekommenderas till personer med rytmstörningar, som vanligt kollade jag icke bruksanvisningarna innan denna testades... Men, den är nog vårt bästa köp på länge, länge...Med denhär känner man faktiskt någon effekt av massagen!

Så, hopp iväg alla och köp denna. Prisvärd, fantastisk, palermo, skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0