Hund-mat-ställnings-underlag

Handduken som agerat underlag hittills var nu torr, så jag nu tog jag stansen i vacker tass och stansade nytt tyg på den! Det blev typ skit snyggt!



Denna gång syns det inte att jag använt stansen! Jag tyckte underlaget piffar upp hela köket typ! :D Vi har ju blått i köket, så detta var pricken på i! Själva ställningen är ju inte så snygg, men sen när vi har eget hus så ska Targa få en ny matställning i rostfritt stål. Möjligen en sådan som skruvas fast i väggen, hon är ju ändå så pass stor...Den vi har nu är lite i lägsta laget för henne, men lite ska man väl få böja på sej för att få mat..?

Nu håller jag på kokar sej åt henne. Imorgon ska jag koka ris och lite morot åt henne. Det vill ni inte ha bild på. Hela geggan alltså, ihopblandad med hennes torrfoder. Alternativt torrfoder plus burkmat som heter Go Biten. Nu fan ska hon gå upp i vikt! Det stör mej så att jag inte ens kan göra hundgrötar åt henne...eller bara ge fett nötkött. Allt ska man fundera på...Men nu passar det ju att äta med nytt underlag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0