Allt för mycket att göra...

Ska snart iväg till praktiken igen, och stressar för allt jag skulle behöva göra. Största stressen är nog hemtenterna, varav ena ska vara inne nästa vecka. Jag har svarat på en fråga, och tänkte börja på med nästa, men ångrade mej för jag hade inte lust att bekanta mej med AKTA.

Idag skulle jag ha kunnat göra något, men jag steg upp och började laga mat(!) och for iväg på gym, kom hem och dushade och åt och ska nu fara iväg till praktiken. Som tur har jag helgen ledig, så då får jag banne mej lov att göra åtminstone ena hemtenten färdig. Men min tur kommer det att vara världens härligaste väder då ska ni se.

Borde skriva praktik dagbok nu också sålänge jag kommer ihåg vad jag gjort där. Borde också göra upp målsättningar för praktiken. Borde göra hemtenter också. Borde diska och ringa banken. Och ringa energisertifikatsbolaget också. Borde klippar klorna på hunden. Borde byka. Borde handla mat. Borde också vattna blommorna tydligen. Borde tvätta golvet efter blodtassarna. Borde skura taket i badrummet. Borde ringa hyresvärden och meddela om en massa fel och deffekter i vår lägenhet som har kommit fram sedan typ länge. Nu borde jag aktivera mej och åka iväg och tillämpa mina teoretiska kunskaper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0